قرص جویدنی مولتی پلاس کیدز یوروویتال

قرص جویدنی مولتی پلاس کیدز یوروویتال موجب بهبود رشد جسمی، تقویت حافظه در کودکان و تقویت سیستم ایمنی آنها می شود. کودکان برای رشد جسمی و ذهنی به ویتامین ها و مواد معدنی نیاز دارند. تامین این ویتامین ها می تواند از طریق مواد غذایی یا مکمل های غذایی باشد. قرص مولتی ویتامین یکی از مکمل های مناسب برای کودکان است که استفاده زیادی دارد و موجب تقویت اشتها در کودک و بهبود رشد می شود. این مکمل، حاوی 13 ویتامین ضروری برای بدن به همراه 9 ماده معدنی مهم جهت رشد ذهنی و جسمی کودکان و نوجوانان است.

موارد مصرف قرص مولتی پلاس کیدز یوروویتال:

  • تقویت حافظه و یادگیری در کودکان
  • بهبود رشد جسمی و ذهنی کودک
  • افزایش مقاومت در برابر بیماریها
  • تقویت سیستم ایمنی
  • افزایش اشتها
برند: یوروویتال

۱۵۶.۰۰۰ تومان

ناموجود

11 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
تحویل اکسپرس

تحویل سریع سفارشات مشتریان

پرداخت امن

امکان پرداخت آنلاین 

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

83 / 100

قرص جویدنی مولتی پلاس کیدز یوروویتال:

با توجه به اینکه سنین رشد، یکی از مهم‌ترین دوره‌های زندگی هر فردی است؛ تامین مواد ضروری و مورد نیاز بدن در این سن از اهمیت بالایی برخوردار است. قرص جویدنی مولتی پلاس کیدز یوروویتال از آن دسته قرص‌هایی است که نیازهای کودکان و نوجوانان را تامین می‌کند.

در صورت رسیدگی مناسب و تقویت کودکان و نوجوانان در سنین رشد می‌توانیم انتظار داشته باشیم که آن‌ها در آینده رشد جسمی و ذهنی مناسبی را تجربه خواهند کرد. مولتی پلاس کیدز یورو ویتال، نوعی مولتی ویتامین است که به شکل قرص جویدنی است.

جویدنی بودن این مکمل تغذیه‌ای موجب شده تا استفاده آن برای کودکان راحت باشد. این محصول شامل تعداد قابل توجهی از مواد ضروری از جمله انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی برای رشد کودکان و نوجوانان است.

به طور کلی مولتی پلاس کیدز به صورت اختصاصی برای کودکان و نوجوانان فرموله شده است؛ اما نکته قابل توجه در مورد این قرص مولتی ویتامین، قابل مصرف بودن آن برای بزرگسالان است.

 

لزوم استفاده از مولتی ویتامین در کودکی چیست؟

همانطور که می‌دانید جلوگیری از کمبود ویتامین در کودکان برای اطمینان از رشد و نمو سالم کودک از اهمیت بسیاری برخوردار است. زیرا دوره فشرده و مهم رشد و تکامل در بدن انسان کودکی و نوجوانی است. در این دوران است که کودک از لحاظ جسمی و ذهنی رشد می‌کند.

در نتیجه برای رشد خود به انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی دخیل در این امر نیاز دارد؛ زیرا برخی ویتامین‌ها و املاح به طور کامل از طریق مواد غذایی روزانه تامین نمی‌شوند. بنابراین ضرورت استفاده از مولتی ویتامین‌ها برای کودکان امری مهم و جدی تلقی می‌شود.

 

رشد ذهنی کودکان با مولتی ویتامین:

برای بعضی از کودکان که با مواد غذایی رابطه خوبی ندارند، ضروری است با استفاده از مولتی ویتامین‌ها نیاز بدن خود را تامین نمایند. مهم‌ترین نقش که این مولتی ویتامین‌ها در رشد کودک دارند می‌توان به تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره نمود.

در صورت مصرف قرص مولتی پلاس کیدز ابتلا به نوزادان و کودکان به انواع بیماری‌ها کاهش پیدا می‌کند. همچنین مصرف انواع ویتامین‌ها سبب تقویت و رشد بهتر استخوان کودکان نیز خواهد شد.وجود مقدار مناسب آهن در ترکیبات قرص جویدنی مولتی پلاس کیدز یوروویتال باعث جلوگیری از کم خونی ناشی از فقر آهن در کودکان می شود.

کم خونی یک مسئله شایع در کودکان با تغذیه نامناسب است. مولتی کیدز پلاس می تواند با وجود آهن و ویتامین ب۱۲ ساخت گلبول های قرمز خون را افزایش داده و از کم خونی جلوگیری کند.

رشد و تکامل شناختی:

آهن نقش مهمی در رشد و تکامل شناختی و بهبود قدرت تمرکز و یادگیری ایفا می‌کند و کمبود آن (که در کودکان و نوجوانان شایع است) معمولا بدخلقی، بی‌قراری و افت عملکرد مغزی را به‌دنبال دارد. دریافت کافی ویتامین‌های B به‌ویژه B1 و B12 برای عملکرد مناسب سیستم عصبی ضروری است.

در کنار این ریز مغذی‌ها نقش ید نیز در عملکرد مغزی و شناختی حائز اهمیت است. به‌طوریکه مقادیر کافی از این عنصر باعث تکامل مغزی و افزایش بهره هوشی در سنین رشد می‌شود.

 

بهبود اشتها و وزن‌گیری:

عوامل متعددی از جمله کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی، اقتضای سنی، رفتارهای نامناسب والدین و ابتلا به بیماری‌های عفونی، در بی‌اشتهایی و عدم تمایل کودکان به غذا خوردن نقش دارد. در این میان کمبود عنصر زینک نقش مهمی در بی‌اشتهایی کودکان ایفا می‌کند. دریافت زینک کافی در کنار ویتامین‌های B اشتها را بهبود داده و به وزن‌گیری و تقویت رشد جسمی در کودکان و نوجوانان کمک می‌کند.

 

رشد و تکامل استخوان‌ها:

کلسیم، منیزیم، زینک و سایر مواد معدنی نقش مهمی در استخوان‌سازی و افزایش رشد قدی بر عهده دارند. ویتامین D برای جذب کلسیم و کاهش دفع آن از بدن ضروری است و ویتامین K با هدایت کلسیم به سمت استخوان‌ها، باعث ساخت و حفظ تراکم استخوانی می‌شود.

از آنجایی‌که دوران رشد تنها فرصت بدن برای افزایش رشد قدی و تکامل توده استخوانی است، دریافت کافی این ریز مغذی‌ها در کودکان و نوجوانان ضروری می‌باشد.

 

تقویت سیستم ایمنی:

عملکرد مناسب سلول‌های ایمنی نیازمند تامین ریز مغذی‌های مورد نیاز از جمله زینک، ویتامین‌های A، D، E، C و گروه B است. کمبود این مواد معدنی و ویتامین‌ها باعث ضعف سیستم ایمنی، در نتیجه ابتلا مکرر به بیماری‌های عفونی و افزایش شدت بیماری‌ها می‌شود.

 

ویژگی های قرص جویدنی مولتی پلاس کیدز یوروویتال:

  • کمک به بهبود رشد ذهنی و جسمی در کودکان و نوجوانان
  • حاوی انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن
  • رشد و تکامل شناختی و بهبود عملکرد مغزی
  • تقویت کننده سیستم ایمنی
  • مناسب برای بالای ۴ سال

 

نحوه مصرف قرص جویدنی مولتی پلاس کیدز یوروویتال:

  • کودکان 4 تا 12 سال روزانه یک قرص به صورت جویدنی و بعد از غذا مصرف نمایند.
  • نوجوانان و بزرگسالان روزانه ۲ عدد قرص مولتی پلاس کیدز پس از غذا به صورت جویدنی مصرف کنند.

 

هشدار مصرف:

  • چنانچه از داروی خاصی استفاده می‌کنید، قبل از مصرف این مولتی ویتامین پزشک خود را در جریان بگذارید.
  • این فرآورده صرفا مکمل تغذیه ای بوده، جهت تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری نمی باشد.
  • در زنان باردار و شیرده قبل از مصرف با پزشک مشورت شود.
  • از مصرف بیش از میزان توصیه شده خودداری کنید.
  • کودکان زیر ۴ سال منع مصرف دارند.

 

شرایط نگهداری:

در دمای پایین تر از 25 درجه سانتی گراد، دور از نور و دسترس کودکان نگهداری شود.

 

عوارض جانبی:

در صورت مصرف مجاز عارضه جانبی خاصی به دنبال ندارد.

برند

کشور سازنده

ایران

تعداد در بسته

60 عدد

فرم محصول

قرص جویدنی

مناسب برای

بزرگسالان, کودکان بالای 4 سال, نوجوانان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قرص جویدنی مولتی پلاس کیدز یوروویتال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۵۶.۰۰۰ تومان

ناموجود

محصولات مشابه